Per exemple: fa un parell d'anys a primer curs encara recordem una activitat anomenada "el puzzle de la graella del 100" publicada al blog del PuntMat.i que ocupa dos post als quals podreu accedir clicant sota les imatges: la construcció de la taula i una segona activitat. imprevista inicialment, la construcció d'una peça que ens feia falta i no teníem.
1. Construcció de la Graella
http://puntmat.blogspot.com.es/2014/04/el-puzle-de-la-graella-del-100.html |
On ell treball d'habilitats de comptar de 10 en 10 cap amunt i cap avall i el d'observació de patrons és molt interessant.
2. D'una fallada nostra a una activitat en la que ens ho vàrem passar molt bé
Un cop quasi acabat el puzzle vàrem veure que ens havíem deixat de fotocopiar una de les peces i ens quedava un forat. L'Anna Cerezo (la mestra) va reaccionar ràpidament i ho va aprofitar per fer una proposta nova: construir la peça que falta.
Per a accedir a aquesta sessió cliqueu aquí
2. D'una fallada nostra a una activitat en la que ens ho vàrem passar molt bé
Un cop quasi acabat el puzzle vàrem veure que ens havíem deixat de fotocopiar una de les peces i ens quedava un forat. L'Anna Cerezo (la mestra) va reaccionar ràpidament i ho va aprofitar per fer una proposta nova: construir la peça que falta.
Dibuixant la peça utilitzant un regle graduat... encara que la mida sobre la graella la "va portar" la nena mesurant-la entre els seus dits polze i índex i que queda tapada a la foto |
Aquest treball d'un altre grup ens mostra equivocacions que no ens imaginàvem: la graella original estava a cinc passes de les taules de treball i mesuraven directament sobre ella |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada